van-Los-Angeles-naar-New-York.reismee.nl

Weer thuis

Dit schrijf ik terwijl we thuis zijn.

De reis vanaf New York naar Londen, waar we moesten overstappen verliep zonder problemen. Het was rustig vliegweer en van turbulentie zoals op de heenweg geen enkel moment last gehad. Het enigste waar we last van hadden was van slaap, wat maar moeilijk wilde komen. Rianne heeft zo'n beetje de hele reis films gekeken op haar scherm. Super van British Airways dat je op de lange vluchten van europa naar Amerika enzo. verwend wordt met eten, drinken en iedereen z'n eigen beeldscherm wat in de rugleuning van de stoel zit van de persoon voor je. De keuze uit meer dan 100 speelfilms, series, muziek is meer dan je nodig bent, dus voor elk wat wils. Aangezien de nacht super kort duurt ivm het tijdsverschil zit je voor je het weet aan het ontbijt en ben je geland in Engeland. Daar aangekomen hadden we voldoende tijd om even naar mam te bellen die jarig was en te melden dat we nog een klein stukje te gaan hadden voordat we weer in Nederland zouden zijn.

De vlucht van Londen naar Amsterdam is in 'een poep en een scheet' voorbij, Rianne sliep al voordat het vliegtuig van de grond wasen voordat we het weten staan we op Schiphollangs de band te wachten op onze bagage. Zonder ook maar 1 koffer te verliezen (bijna een rugtas in het laatste vliegtuig) lopen we over Nederlandse bodem richting de plek waar de schipholtaxi zal zijn die ons naar huis zal brengen. Geloof dat dat het enigste minpuntje was aangezien we daar meer dan een uur op hebben moeten wachten. Peter had ik ook even ingelicht dat we rond 17.00 thuis zouden zijn als het allemaal mee zou zitten. Had hij nog tijd genoeg om die dingen te doen die hij wilde doen want hij reageerde verbaasd dat wij zo 'vroeg' thuis zouden zijn. Had hem wel willen zien als een wervelwind door het huis om alles zo normaal mogelijk achter te laten. Al met al viel de rit naar huis mee, lekker achterin en de oogjes tijdje dicht en rond 17.45 stoppen we voor ons huis. Peter wacht ons op en nadat we hem ff hebben geknuft alles in huis brengen. Dan valt het pas op dat we veeeeeeeeel bagage hebben, vooral als de ritsen en klipjes open gaan. Gewoon hup alle kleding op een berg en de wasmachine draait in een mum van tijd, geloof dat ie overuren gaat maken aangezien in huis ook nog her en der enig wasgoed te vinden is. Ouders gebeld en laten weten dat we weer in huis zijn en nadat we hebben gegeten lekker ff douchen en schone kleding aan.

Peter is die avond onze chauffeur en we besluiten dat we toch mam gaan gaan feliciteren met haar verjaardag. Wij 3en gaan genieten van een biertje en wijntje en kunnen even bijkleppen met familie en zijn rond 00.30 weer thuis. Nog een laatste borrel en wij zoeken ons bed op, heerlijk je eigen bed, waar we pas om 12.45 uitkomen nadat Roelof wakker wordt en denkt dat hij de tijd verkeerd heeft gezien. Nee het is echt al zo laat........................

Aangezien Rianne en ik as maandag ons hondje gaan ophalen en Greg het leuk zou vinden dat ik de blog blijf updaten gaan we gewoon nog een tijdje door met de beslommeringen van alle dag en onze wandelingen op onze klompen in ons koude kikkerlandje, waar ik toch wel van houd. tot morgen

Greg

Wooden shoes are so practical.....if your toes get cold you can always make a fire......lol

Glad you returned safely home. I also have returned 'home' to Lincoln Nebraska until December when we will go to Mission Texas for the winter !!!!

erica

hi lieve alle 4
fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn, oost west thuis best maar wat hebben jullie een prachtige reis achter de rug. ik zal de mailtjes missen. liefs en een fijn weekend voor you4.

Truus

Nogmaals welkom thuis, nu komt het nagenieten van deze mooie reis die jullie achter de rug hebben.
En voor de buurt is het ook wel weer gezellig dat jullie terugzijn, leven in de brouwerij!

pa en ma drenth.

ook wij zijn blij dat jullie terug zijn.

kus mam.